15.11.17 40

23555333 1953139431641327 1505172843 o

Світ швидко змінюється. Інформаційна та технологічна революція перевернули все з ніг на голову, і ми заново вчимося бути ефективними в нових умовах надшвидкостей, малого світу, доступності інформації, ІТ в усіх сферах, роботизації тощо. 

 

Не дивно, що в цих умовах особливо великі виклики ці зміни ставлять перед освітою. І освітня криза - це не щось типово українське, це світова проблема. І цю проблему нам, як представникам прогресивного світу, також треба вирішувати. 

 

В цьому заході ми не ставимо глобальної цілі реформувати все. Ми хочемо поговорити про виклики освіти для одного з наших найперспективніших напрямів у світі, що стрімко оцифровується і роботизується - напряму інформаційних технологій. 

 

Мета заходу - озвучити проблеми університетів і бізнесу, проінформувати про нові можливості для співпраці, які нещодавно виникли, а також ініціювати дружню конструктивну дискусію і встановити зв’язки між стейкхолдерами сфери ІТ освіти.

 

Наші спікери - люди зі сфери освіти та бізнес середовища. Дозвольте представити:

 

1. Андрей Афонин.

Заступник декана Факультету Інформатики Національного університету "Києво-Могилянська академія", доцент, кандидат фізико-математичних наук 

 

16 років академічного досвіду. Кандидат наук в фізиці та математиці. 9 років адміністративного досвіду як заступник декана Києво-Могилянської академії. Більше 1500 випускників у більш ніж 30 країнах. Понад 20 років досвіду видавництва. 6 років досвіду електронного видання. Експертиза на видавничому ринку. Більше 15 років у розробці програмного забезпечення. 5 років в управлінні проектом. 4 роки досвіду роботи на ринку STM. 2 роки досвіду роботи з CRM-системами.

Спільні проекти з США, Великобританією, Німеччиною, Нідерландами, Індією, Китаєм, ОАЕ, Арабськими Еміратами

 

Тема Виступу: Університети як основне джерело ІТ фахівців для бізнесу

- Університет, як основа для професійного зростання.
- Вимоги ІТ бізнесу та їх відображення в навчальних планах
- Чого ж не вистачає університетам (погляд з обох боків).
- Що ж далі? Плідне співробітництво чи протистояння?

 

2. Олександра Ковальова

Head of Softengi Training Center, Training Manager, Trainer. 

Best Professional in Quality Assurance за версією Ukrainian IT Awards 2017.

 

Олександра має 7 років експертизи в тренінг-менеджменті, дослідженні потреб в ІТ-освіті, удосконаленні освітніх технологій. Займається розробкою нових курсів, тренінгів, програм, управлінням навчанням, плануванням та контролем якості навчальних процесів. 

Розробила та впровадила 10 напрямків навчання, 7 тренінг-програм, провела більше 40 тренінгів для тренерів, 200 спеціалізованих тренінгів для ІТ-спеціалістів. Зараз на рахунку Олександри більше 3000 учасників тренінгів та навчальних програм.

 

Тема Виступу: Навчання в IT-компаніях. Реальність та майбутнє. 

- Навчання спеціалістів джуніор-рівня. Про співвідношення базових знань та адекватності

- Курси при IT-компанії - бізнес, вимушена ситуація чи потреба?

- Виявлення потреби у внутрішньому навчанні для розвитку працюючих спеціалістів у компанії - тренінг-менеджмент

- Самоосвіта та постійний розвиток як стиль життя ІТ-спеціалістів

 

3. Янош Орос

СЕО makeme.guru

Янош - тренер і експерт в області розробки програмного забезпечення з більш ніж 17 річним досвідом роботи на посадах від Software Developer до CTO.

 

Тема виступу: Competency Based Education

- Чому вчити IT спеціалістів

- Комплексний підхід в освіті

- Досвід ЄС

- Українскі реалії

 

4. Антонюк Олександра Вікторівна. 

Доктор наук, Заступник директора з наукової роботи, Інститут математики НАН України. Заступник директора з розвитку Київського Академічного Університету, Директор Інноваційного Центру КАУ. Голова Гумбольт Клубу України/Стипендіат Гумбольт Клубу


Олександра Вікторівна приймала участь у декількох міжнародних проектах (Horizon 2020), організатор форумів, семінарів, воркшопів.

 

Тема виступу: Наявні Програми Співпраці 

- Можливості для бізнес структур залучення додаткового фінансування у міжнародних програмах (самостійно та у консорціумі).

- Можливості для співпраці бізнес структур та наукових закладів.

- Як шукати відповідні програми, як залучати партнерів, як організовувати консорціуми

- Як подавати заявки на конкурс та реалізовувати проекти:

+ написання проектної заявки

+ подача проектної заявки

+ управління проектом

+ фінансовий менеджмент 

 

5. Модерована дискусія: Як мають співпрацювати бізнес та освіта? Спільні цілі та план дій

 

Результат зустрічі - формування робочої групи - інноваційного активу Києва по освіті, старт серії освітніх заходів, постановка проблеми, озвучення варіантів її поточного вирішення, старт співпраці та випрацювання подальшого плану дій.

 

Запрошуємо до участі!

____________________________________________________________________________________

Час: 19 листопада, 13.00 - 18.00

Місце: Коворкінг Леонардо, 4 поверх (https://www.coworkingplatforma.com/leonardo/).

Контактний номер до старту івенту: 0501700155 - Наталя Веремєєва. Після старту пишіть смс. 

____________________________________________________________________________________

 

Вартість участі для викладачів, членів Кластеру та резидентів коворкінгу - безкоштовна!  

 

Для інших гостей: 

за умови попередньої реєстрації - 200 грн. 

Без реєстрації - 250 грн. 

Оплата на місці. Реєструйтеся, будь ласка, тут https://goo.gl/forms/COXsnafBq1FivH0Y2. 

 

Деталі про те, як і чому ставати членом Кластера - тут: http://itcluster.kiev.ua/how-to-join 

Останні коментарі

Контакти

Місто Київ, Україна

Coworking Platforma Leonardo

бульвар Богдана Хмельницького 17/52

Телефон:

(044) 228-77-87

(067) 123-76-76

Електронна пошта:

Моментальні оновлення

із життя Кластеру на вашу пошту

* indicates required
/ ( mm / dd )